مهر 27, 1403

دو منطقه عشایری با جمعیت بیش از ۵۰ خانوار فاقد برق هستند

⭕️روز گذشته جلسه شورای عشایر شهرستان عنبرآباد با حضور مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان ، فرماندار و روسای ادارات شهرستان در خصوص بررسی و حل و فصل مسائل و مشکلات عشایر برگزار گردید.

🔻به گزارش روابط عمومی اداره کل امور عشایر جنوب کرمان ناصر احمدیوسفی مدیر کل امور عشایر جنوب استان کرمان در جلسه شورای عشایر شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: طبق مصوبه هیات وزیران دستگاه های اجرایی مختلف وظیفه دارند به جامعه عشایری خدمات رسانی کنند و امور عشایر طبق رسالت که دارد مطالبه جدی از دستگاه های اجرایی دارد تا به وظایف خود در قبال عشایر عمل کنند.

🔻ناصر احمدیوسفی گفت : تعامل و همکاری متقابل دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات رسانی به عشایر می تواند مشکلات و چالش های پیش روی عشایر را کاهش دهد.

🔻وی افزود: ۲۲ کیلومتر ایل راه عشایری شهرستان در مرحله نقشه برداری و طراحی می باشد و بزودی با انعقاد قرارداد با پیمانکار ۱۲۰ کیلومتر از راههای عشایری شهرستان مرمت و تیغ زنی می شوند.

🔻وی افزود: توسعه زیر ساخت های عمرانی از جمله تامین آب شرب پایدار برای عشایر در برنامه امور عشایر کشور قرار دارد و تاکنون نیز خدمات رسانی در زمینه صورت گرفته است امیدواریم بتوانیم با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان بخشی از مشکلات حوزه آب شرب عشایر جنوب استان کرمان راه مرتفع نماییم.

🔻ناصر احمدیوسفی با تاکید بر اینکه دو منطقه عشایری با جمعیت بیش از ۵۰ خانوار فاقد برق هستند خواستار اهتمام و توجه به دونقطه مدنظر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *